We are not victims
We are not victims of modern technologies
9 dienų Erasmus+ Jaunimo darbuotojų mobilumo projektas, vykęs 2015 m. rugsėjo 5-13 d. Sninoje (Slovakija). Mokymuose dalyvavo 36 jaunimo darbuotojai ir lyderiai iš 15 Europos šalių. Pagrindiniai mokymų tikslai: jaunimo lyderiams ir jaunimo darbuotojams suteikti žinių bei praktinių įgūdžių jaunimo aktyvaus dalyvavimo, motyvacijos kėlimo ir komunikacijos su jaunimu srityse; aptarti su jaunimu metodus, padedančius efektyviai planuoti savo laiką, atlikti praktines užduotis; pristatyti galimybes būti aktyviais, užsiimti sportu ir veiklomis gamtoje; ugdyti jauno žmogaus naudojimosi internetu sąmoningumą, aptarti tinkamus interneto ir IT naudojimo būdus ir metodus; supažindinti dalyvius su Erasmus+ programos siūlomomis galimybėmis bei išanalizuoti neformalaus ugdymo metodų vaidmenį ir svarbą darbe su jaunimu.
Vilius Kvedaras:
Į projektą “We are not victims of modern technologies” rekomendavo direktorius, buvau nustebęs, bet pasinaudojau galimybe ir išvažiavau. Projektas sudomino tuo, kad pagrindinė tema buvo apie dabartines technologijas ir jų daroma įtaką žmonių gyvenimo kokybei. Taip pat labai svarbi antrinė tema buvo laiko planavimas, dalykas kuris man nesiseka. Tikėjausi sužinoti daug techninių dalykų, bet projekto esmė buvo socialiniai ir su etika susiję aspektai. Nepaisant to buvo labai įdomu išgirsti kitų šalių: Latvijos, Ispanijos, Baltarusijos, Ukrainos, Slovakijos, Danijos, Albanijos, Makedonijos, Turkijos, Italijos, Juodkalnijos, Bulgarijos, Rumunijos nuomones apie interneto ir socialinių medijų naudojimą jų šalyse. Pats svarbiausias išmoktas dalykas tai interneto ir technologijų priklausomybė šiuolaikiniame pasaulyje ir faktas, kad tai yra alkoholiui ar narkotikams lygiavertė priklausomybė. Būdamas vienas iš jauniausių dalyvių iš pradžių jaučiausi keistai, bet susipažinus su maždaug 30 dalyvių, mintys ėmė lietis laisvai ir užduotis bei diskusijos tapo vos ne pramoga. Projekto kulminacija, paskaitos rengimas vietinės mokyklos mokiniams buvo tikras iššūkis, nes reikėjo ir pačiam pirma išmokti medžiagą ir dar sklandžiai pristatyti, prieš bendraamžius. Bet viskas pavyko ir grįžau pasisėmęs naujų metodų kaip valdyti savo laiką, informacijos apie technologijas ir naujų pažinčių bei kultūrinių žinių.